بهداشتی و مراقبتی, سلامتی

شروع درمان دندانپزشکی

سلام به همراهان همیشگی ما در مجله پزشکی وبسایت دکتر پوریا محمدپرست با ما همراه باشید تا در این مقاله آشنایی کوتاهی در اینباره به شما عزیزان بدهیم. با چند سوال و احساس آغاز می‌کنیم…

دندان‌های من خراب است از کجا شروع کنم؟

 

می‌خواهم کار زیبایی دندانپزشکی انجام دهم از کجا شروع کنم؟

در ابتدا نیاز به معاینه و تهیه‌ی عکس‌های رادیوگرافی و بایت وینگ داریم تا تصویر واضحی از پوسیدگی‌ها و ضایعات احتمالی داشته باشیم در مرحله بعد با مراجعه به دندانپزشک و معاینه‌ی کامل دندان‌ها اقدام به اولویت‌بندی کارهای دندانپزشکی می‌کنیم.

هرگونه جرم و آلودگی که روی دندان‌ها وجود دارد باید به وسیله‌ی جرمگیری یا رعایت بهداشت فردی و استفاده از مسواک و نخ دندان حذف شود.

بعد از انجام اقدامات بهداشتی، التهاب و خونریزی‌های لثه رفع خواهد شد و دندان‌های شما برای اقدامات درمانی و زیبایی دندانپزشکی آماده هستند.

بسیار مهم هست که قبل از پرداختن به زیبایی دندان‌ها و لبخند توسط دکتر پوریا محمدپرست، اقدامات درمانی مانند حذف و ترمیم پوسیدگی‌ها و جایگزینی دندان‌های از دست رفته با ایمپلنت انجام شود.

پس از انجام اینگونه اقدامات درمانی اگر شلوغی دندان‌ها بیش از حد باشد باید برای ارتودنسی اقدام کنید.

و در صورتی که دندانپزشک شما تشخیص دهد اصلاح فرم و رنگ دندان‌های شما با اقدامات زیبایی دندانپزشکی مانند کامپوزیت و لمینت های سرامیکی قابل انجام است شما می‌توانید یک لبخند زیباتر داشته باشید.

برای مشاهده ی نمونه درمان‌های زیبایی دکتر پوریا محمدپرست شما همراهان همیشگی می‌توانید به گالری یا اینستاگرام ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *